Laihtumista.

 Sanotaan, että jos nukkuu huonosti, niin lihoaa.

Olen sen jälkeen, kun tämä helvetti alkoi, olen vain laihtunut. Tänään huomasin, että taas oli kilo hävinyt.

Mitäköhän tuo mahtaa merkitä?

Oikeasti olen alkanut kuluttamaan enemmän energiaa?

Voi olla, sillä olen yrittänyt liikkua niin paljon, kun voimat vain ovat riittäneet. Olen vaikka hammasta purren puskenut eteenpäin.

Ero on vain huomattava, sillä vielä vuosi sitten minulle kertyi pikku hiljaa kiloja. Mutta kaikki on tässä maailmassa mahdollista.

Luin jonkun toisen blogista kauhistelua lihomisen mahdollisuuksiin, jos nukkuu liian vähän.

No, lihominen ei ole aina itsestään selvyys.

Lihominen liittyy kuitenkin elämäntapaa ja ruokailutottumuksiin ja vastaaviin.

No, laihtuminen voi olla merkki myös jostain muusta, mutta sitä en pohdi tällä hetkellä.

Katsotaan kun alkaa paino ensin tippumaan kunnolla. Viimeeksi niin tapahtui Afriikassa ollessani, mutta siitä on aikaa jo ja silloin syynä luonnollisesti oli ruokavalio.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Talvi lähestyy

Katsaus menneeseen vuoteen

Doksepiini